loading...
اخرین اخبار فوتبال داخلی
متین بازدید : 38 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

محمدي: شماره يک پرسپوليس منم


دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درباره حضور حقيقي در آينده حرف مي‌زنم اما شماره يک پرسپوليس متعلق به من است.

 

رضا محمدي در خصوص مذاکره مجدد ذوب‌آهني‌ها با وي براي پيوستن به اين تيم اظهار داشت: من در جريان قانون نيستم که آيا در حال حاضر هم مي‌توانم تيم خودم را عوض کنم يا خير اما هنوز ذوب‌آهني‌ها با من در تماس هستند تا من به اين تيم بپيوندم.

به نقل از فارس، وي افزود: نه با دايي صحبت کردم نه در جريان قانون هستم. انشاء‌الله در روزهاي آينده سعي مي‌کنم اين موضوع را پيگيري کنم تا ببينيم تکليفم چه مي‌شود.

محمدي در خصوص حضور عليرضا حقيقي در پرسپوليس نيز گفت: اکنون درباره ايشان حرفي نمي‌زنم چون درست نيست.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که آيا شماره يک را به او مي‌دهي يا خير گفت: شماره يک پرسپوليس متعلق به من است و من آن را مي‌پوشم. حرف ديگري ندارم.

محمدي در خصوص عملکرد پرسپوليس در دو بازي دوستانه گذشته گفت: بايد قبول کنيم برگزاري بازي دوستانه براي رفع نقاط ضعف يک تيم است. شايد دايي نمي‌خواست دست خود را براي تيم‌ها رو کند اما مطمئن باشيد در بازي‌هاي رسمي ما بسيار جدي‌تر بازي خواهيم کرد و به اين سادگي نتايج را به حريفان واگذار نمي‌کنيم. کار خيلي سختي مقابل تراکتور‌سازي داريم اما بايد از ورزشگاه آزادي دست پر بيرون بياييم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره گروه ایران در جام جهانی 2014 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 641
  • بازدید کلی : 6,836