loading...
اخرین اخبار فوتبال داخلی
متین بازدید : 35 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از فردوسي‌پور به دليل توجه ويژه‌اش به خودم ممنون هستم

..........................................................................................................................

سعيد شيريني اظهار داشت: از عادل فردوسي‌پور صميمانه تشکر مي‌کنم که بيشتر از تمام بازيکنان و ستاره‌ها در ديدار برابر تراکتور‌سازي اسم من را به زبان آورد.

به گزارش فارس، وي افزود: نمي‌دانم دليل اين لطف آقاي فردوسي‌پور به من چه چيزي بود اما مي‌دانم تمام ايران طرفدار فردوسي‌پور و برنامه‌اش هستند ولي شايد فردوسي‌پور فقط طرفدار من است.

وي ادامه داد: با وجود اين همه ستاره در بازي پرسپوليس و تراکتور‌سازي ايشان بارها لطف خود را به من نشان داد و دائم حواسش روي نيمکت به من بود. با اين وجود از دست ايشان ناراحت نيستم چون فردوسي‌پور سالم کار مي کند و براي او هميشه آرزوي موفقيت مي‌کنم.

شيريني يادآور شد:مطمئن هستم در برنامه 90 آينده نيز اسم سعيد شيريني بيشتر از هميشه شنيده مي‌شود چون اين را به من گفته‌اند.

وي در خصوص عملکرد پرسپوليس در ديدار برابر تراکتور‌سازي نيز گفت: بازي و برد اول هميشه حساسيت‌هاي خاص خودش را دارد. خدا را شکر در ماه مبارک رمضان با تدابير کادر فني و تلاش بازيکنان شرمنده هواداران نشديم. هواداراني که نشان دادند پشتوانه پرسپوليس هستند و با حمايت‌هايشان پرسپوليس را اميدوار کردند. اين برد شيرين نوش جانشان اما ما تازه اول راه هستيم و بايد بدانيم که کار براي ما در بازي‌هاي آينده به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

 

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره گروه ایران در جام جهانی 2014 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 6,840