loading...
اخرین اخبار فوتبال داخلی
متین بازدید : 24 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي دايي لطف کرد بازوبند کاپيتاني را به من داد و هادي نوروزي با لطف خودش اين موضوع را پذيرفت

.........................................................................................................................................

محمد نوري در مورد پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل تراکتورسازي گفت: بازي بسيار خوبي بود، کل مسابقه در اختيار ما بود. خدا را شکر تيم خوبي بستيم، حق‌مان پيروزي بود و حتي مي‌توانستيم چهار پنج گل بزنيم.

وي در مورد اينکه آيا او پنالتي‌زن اول پرسپوليس است، گفت: قرار بود پنالتي‌زن اول من و حقيقي باشيم. رضا گفت شرايطم خوب است به همين خاطر او پشت توپ قرار گرفت.

به گزارش فارس، وي در مورد بستن بازوبند کاپيتاني اظهار داشت: سال قبل هم به صورت مشترک برخي اوقات با نوروزي بازوبند را مي‌بستيم، علي دايي به من لطف کرد بازوبند را به من داد و نوروزي با لطف خودش بازوبند را به من داد، هر موقع که هادي هم باشد او بازوبند را مي‌بندد.

نوري در مورد اينکه آيا مي‌توانست پنالتي را گل کند، عنوان کرد: مهم سه امتياز بازي بود، مي‌توانستم پنالتي را گل کنم اما حقيقي خواست که خودش بزند و مشکلي نيست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره گروه ایران در جام جهانی 2014 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 702
  • بازدید کلی : 6,897