loading...
اخرین اخبار فوتبال داخلی
متین بازدید : 34 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تيم پرسپوليس گفت: با علي کريمي هيچ مشکلي ندارم و به او سالتو نزدم

...................................................................................................................................

قاسم دهنوي پس از پيروزي يک بر صفر برابر تراکتورسازي در جمع خبرنگاران در مورد اينکه چرا بعد از حضور در سپاهان به پرسپوليس آمد، گفت: من قبل از آنکه با پرسپوليس قرارداد امضا کنم با سپاهان تمرين کردم که اين کارم اشتباه بود و براي چندمين بار از هواداران عذرخواهي مي‌کنم. انشاءالله چنين اتفاقي ديگر نمي‌افتد و من يک سال خوب با پرسپوليس را سپري خواهيم کرد.

به گزارش فارس،وي در مورد جريمه 60 ميليوني‌اش از سوي کميته انضباطي گفت: قطعاً‌به اين رأي اعتراض مي‌کنم اما کارم را با پرسپوليس ادامه مي‌دهم و در تيم پرسپوليس حضور دارم.

دهنوي در مورد درگيري‌اش با علي کريمي اظهار داشت:‌من با کريمي هيچ مشکلي ندارم با او يارگيري من تو من داشتيم و به او هم سالتو نزدم فقط پايمان به هم گير کرد و به زمين افتاديم. من يار مستقيم کريمي بودم و بايد او را مهار مي‌کردم و به کريمي هم به عنوان يکي از بازيکنان بزرگ احترام مي‌گذارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره گروه ایران در جام جهانی 2014 چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 6,913